Zmiana trybu reklamacji w sprawie opłat za postój w SPP

Spółka NiOL poinformowała, że reklamacje w sprawach dotyczących opłat za postój w Strefie Płatnego Parkowania od 6 października br. będą przyjmowane wyłącznie w formie pisemnej.

Dotychczas reklamacje dotyczące postoju w Strefie Płatnego Parkowania były przyjmowane zarówno pisemnie, jak i bezpośrednio przez pracowników NiOL w biurze SPP. Ze względu na aktualną sytuację epidemiczną w Szczecinie spółka podjęła decyzję o rezygnacji z tej drugiej możliwości.

Od dziś reklamacje można składać wyłącznie w formie pisemnej. Do wyboru mamy dwie opcje: złożenie reklamacji na stronie spp.szczecin.pl (formularz znajdziemy w zakładce „Reklamacje”) lub w biurze SPP przy al. Wojska Polskiego 105 (są tam specjalne formularze oraz urna do ich wrzucania).

Taki sam tryb reklamacji został wprowadzony także dla opłat za postój na płatnym parkingu niestrzeżonym oraz parkingach dla mieszkańców zlokalizowanych na i przy placu Orła Białego. Odpowiedni formularz reklamacyjny jest dostępny na stronie ppn.szczecin.pl.

Autor: Infoludek.pl szczecin@infoludek.pl