Co to był za dzień! Pełne sale chętnych do podjęcia pracy przywitały pracodawców we wnętrzach Hotelu Dana w Szczecinie, gdzie 14 marca br. odbyły się targi pracy JobFest Poland. Wydarzenie pod tą marką było organizowane po raz pierwszy i z pewnością nie po raz ostatni!
Partnerem wydarzenia byli: Signavio, dostawca oprogramowania Business Process Management (BPM), z oddziałami m.in. w Berlinie, Londynie, Dolinie Krzemowej czy Singapurze oraz Zalando – wiodąca europejska platforma mody, która łączy klientów, marki i partnerów.
Z wystąpienia Gero Deckera, CEO Signavio, dowiedzieliśmy się, że oprogramowanie dla zarządzania biznesem Signavio pomaga firmom takim jak Zalando czy Uber w szybkiej ekspansji. Na chętnych do dołączenia do grona pracowników 45. narodowości czeka ponad 100 ofert w IT, finansach, HR, sprzedaży czy marketingu. Warto zajrzeć na ich stronę. Szkoda, że tylko niewielka część odwiedzających miała szansę wysłuchać tej prezentacji. Większość w tym czasie skupiała się przy stoiskach pracodawców.
Bardzo ciekawe były prezentacje zawodowych head hunterów z perspektywy niemieckiej i polskiej. Organizacja studencka AIESEC brawurowo zaprezentowała ofertę „Global Talent”, czyli ponad 1000 ofert płatnych praktyk zagranicznych dla osób w wieku 22-30 lat. British American Tobacco i LM Wind Power odtajniły natomiast sekrety pracy w swoich firmach.
JobFest Poland to wydarzenie dla firm z dowolnej branży
–JobFest Poland to targi pracy w lekkiej formule, gdzie pracodawcy przedstawiają swoje produkty i/lub usługi. Dzięki temu wydarzenie daje możliwość nie tylko znalezienia pracownika, ale także być może partnera biznesowego – mówi dr Janusz Kozłowski, CEO firmy Intervista Sp. z o.o., właściciela marki JobFest Poland.
Jak podkreśla, w wydarzeniach organizowanych pod marką JobFest Poland mogą wziąć udział firmy z dowolnej branży. – Zależy nam jednak szczególnie na firmach oferujących nowe rozwiązania, które są innowacyjne, kreujące nowe rynki i nowe zawody – dodaje dr Janusz Kozłowski.
Plany na przyszłość
Marka w swojej ofercie przewiduje spotkania nie tylko dla kandydatów poszukujących pracy, ale także dla tych, którzy kandydatów poszukują. Inspirujące przemowy, ciekawe dyskusje i przede wszystkim dawka ogromnej wiedzy – tego mogą spodziewać się uczestnicy spotkań pod marką JobFest Poland. W ofercie znajdą coś dla siebie również ci, którzy myślą o założeniu własnego biznesu i ci, którzy właśnie go rozwijają.
JobFest Poland to praca, kariera i biznes. Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. Spotkania będą odbywać się cyklicznie, a kolejne już 12 czerwca br. Więcej informacji wkrótce!
Autor: Infoludek.pl reklama@infoludek.pl