Zrealizowano już większość robót związanych z wykonaniem nawierzchni jezdni dojazdowej. Kontynuowane są prace przy budowie miejsc postojowych. W ramach prac sieciowych, posadowione zostały studnie w ulicy Gościniec. Kontynuowane są prace teletechniczne.
Przedmiot zamówienia obejmuje: „Wykonanie infrastruktury Przystanku Szczecin Zdunowo, budowa ulicy Gościniec wraz z infrastrukturą techniczną, w ramach zadania: Budowa węzłów i przystanków przesiadkowych wraz z urządzeniami związanymi z integracją transportu na liniach kolejowych 273, 351, 401 i 406 w ramach Budowy Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej z wykorzystaniem istniejących odcinków linii kolejowych nr 406, 273, 351”.
Prace budowlane obejmą w szczególności:
- budowę jezdni wraz z placem do zawracania i skrzyżowaniem z ul. Bałtycką;
- budowę zatok parkingowych;
- budowę chodników;
- budowę ścieżki rowerowej;
- budowę dojścia do peronów;
- wykonanie elementów małej architektury;
- budowę oświetlenia ulicznego;
- przebudowę sieci i urządzeń elektroenergetycznych;
- gospodarkę drzewostanem oraz zagospodarowanie zieleni;
- budowę zasilania szafy teletechnicznej monitoringu oraz urządzeń małej architektury;
- wykonanie monitoringu wizyjnego;
- budowę kanalizacji teletechnicznej; przebudowę kolizji z istniejąca siecią teletechniczną oraz budowę teletechnicznych powiązań komunikacyjnych, w rejonie ulic Gościniec i Bałtyckiej w Szczecinie.
Wykonawcą jest firma MUSING BUD SP. Z O.O. SP. J. Koszt prac to ponad 3 mln zł brutto.
Zamówienie współfinansowane z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 w ramach działania 5.2. Rozwój Transportu Kolejowego poza TEN-T, oś priorytetowa V Rozwój transportu kolejowego w Polsce, pod nazwą: „Budowa węzłów i przystanków przesiadkowych wraz z urządzeniami związanymi z integracją transportu, na liniach kolejowych 273, 351, 401 i 406 w ramach Budowy Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej z wykorzystaniem istniejących odcinków linii kolejowych nr 406, 273, 351. dla projektu pn. „Budowa Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej z wykorzystaniem istniejących odcinków linii kolejowych nr 406, 273, 351”.
Autor: Infoludek.pl szczecin@infoludek.pl