W Pro Aqua dbają o kolorowe akwaria

Sklep zoologiczny Pro Aqua na osiedlu Zawadzkiego to miejsce, jakich mało nie tylko w Szczecinie, ale i w Polsce. Wyróżniają go nie tylko pełne różnobarwnego życia akwaria.

Do sklepu Pro Aqua przy ul. Klonowica 11A można się udać trochę jak do oceanarium. Trochę, bo w porównaniu do oceanarium tutaj największe zbiorniki z wodą mają 350 litrów. Wewnątrz nich jest mały podwodny świat – są rybki, malutkie krewetki i raki, rozmaite rośliny, domki z kokosa, ozdobne skałki, korzenie. W ofercie sklepu są także preparaty do akwariów, nawozy, pokarmy dla różnych gatunków rybek. Dostępny jest tutaj również asortyment dla psów, kotów, gryzoni i królików, ale Pro Aqua to przede wszystkim sklep akwarystyczny.

pro aqua

Jestem nastawiona na inne rzeczy niż mają sklepy zoologiczne. To oferta bardziej wyszukana. Sami jeździmy po ryby do hurtowni do Niemiec i wybieramy konkretne sztuki rybek zamówione przez klientów. Wtedy akwarium nie jest wypełnione jakąś tam rybą, tylko prawdziwymi okazami. Rośliny do akwariów mamy tylko naturalne, niebawem będziemy je sprowadzać także z Tajlandii – to będą rarytasy, niespotykane w innych sklepach gatunki roślin – mówi Dagna Zalewska, właścicielka sklepu Pro Aqua, która akwarystyką zawodową zajmuje się od 12 lat.

Wystarczy chwila rozmowy z Panią Dagną, by wiedzieć, że ma dużą wiedzę i pasję. – Staramy się tworzyć klimat pasji – sami jesteśmy pasjonatami akwarystyki i chcemy, aby tacy ludzi do nas trafiali, chcemy zarażać tą pasją – zauważa i po chwili dodaje: – Wychodzę z założenia, że trzeba stworzyć cały ekosystem, wtedy akwarium jest stabilne, nic złego się nie dzieje, ryby nie chorują, nie są zestresowane, nie ma glonów.

pro aqua

Do Pro Aqua można przyjść także jak do rybiego lekarza. Zawsze uzyska się tutaj fachową poradę od właścicielki lub jej pracowników.

Kiedy klient zakłada akwarium, to spędza u nas godziny, wszystko szczegółowo omawiamy, bo każda ryba i roślina ma swoje wymagania. Jeśli od początku wszystko zrobi się dobrze, to potem z reguły ludzie nie mają problemów, bardzo dużych kosztów i akwarium cieszy. Tymczasem w sklepach zoologicznych w galeriach handlowych jest bardzo duży natłok ludzi i często duży obrót towarów. Często pracują tam osoby, które nie znają się na akwarystyce, nie mają też czasu, by klientowi wytłumaczyć coś czy pokazać, jak i co po kolei powinno być zrobione. Tam towar ma być po prostu sprzedany, jak towar w hipermarkecie – opowiada Dagna Zalewska. Ma porównanie, bo w galeryjnych sklepach zoologicznych pracowała 7 lat, a obecnie oprócz sklepu przy ul. Klonowica, prowadzi także stoisko wyspowe w CH Molo. Jak zauważa, inny jest także klient: – Klient galeriowy jest przypadkowy i robi zakupy bardzo szybko, w trzy sekundy trzeba odpowiedzieć na wszystkie pytania, rzadko zdarza się tam taki klient, z którym można na spokojnie porozmawiać.

pro aqua

Do Pro Aqua przyjeżdżają klienci z całego województwa oraz z Niemiec, zazwyczaj przez polecenia, nieraz dowiadują się o sklepie poprzez Facebooka. Firma Dagny Zalewskiej świadczy także usługi zakładania akwariów oraz serwisowania (klientami są głównie firmy i instytucje).

Artykuł sponsorowany

Autor: APK reklama@infoludek.pl

Chcesz abyśmy napisali o Twoim biznesie? Skontaktuj się z nami!

Administratorem danych osobowych jest InterVista sp. z o.o., ul. Cyfrowa 6, Szczecin Powyższe dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z przyznaniem rabatu na konferencję 10. AI & Big Data Congress.

Ma Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich poprawienia w każdym czasie. Podanie danych osobowych jest dobrowolne i konieczne do uzyskania rbatu na bilet na 10. AI & Big Data Congress.