W Urzędzie Miasta Białogard funkcjonuje Mobilny Urzędnik

W Białogardzie, w Urzędzie Miasta, funkcjonuje Mobilny Urzędnik. Jest to bezpłatna usługa skierowana do osób o szczególnych potrzebach.

Z usługi Mobilnego Urzędnika mogą korzystać mieszkańcy miasta Białogard, będący osobami o szczególnych potrzebach, w tym osoby niepełnosprawne, osłabione chorobami, osoby starsze (powyżej 65. roku życia), zależne (powyżej 15. roku życia), które z powodu deficytów zdrowotnych, z czasowym lub trwałym ograniczeniem możliwości poruszania się, nie mogą dotrzeć do Urzędu w celu załatwienia ważnej sprawy. Usługa ta umożliwia załatwienie większości spraw bez konieczności wychodzenia z domu.

Jak korzystać z usługi Mobilnego Urzędnika?

Zgłoszenia można dokonać telefonicznie pod numerem telefonu 943579200 w godzinach pracy Urzędu. W zgłoszeniu należy krótko wyjaśnić czego dotyczy sprawa, a także podać imię i nazwisko, adres oraz numer telefonu do kontaktu. Następnie, pracownik Urzędu Miasta odpowiedzialny za realizację usługi, przekieruje sprawę do konkretnego Wydziału Urzędu. Urzędnik, do którego trafi zgłoszenie, skontaktuje się z mieszkańcem, by ustalić dogodny termin wizyty i sposób załatwienia sprawy. Pracownik dostarczy bezpośrednio do domu wszystkie potrzebne druki wniosków, pomoże w ich wypełnieniu oraz przyjmie je i zarejestruje w urzędzie.

Katalog usług w ramach Mobilnego Urzędnika, wraz z regulaminem, dostępny jest TUTAJ.

 

Autor: Infoludek.pl szczecin@infoludek.pl