Policki Budżet Obywatelski – zgłoś swój pomysł!

Policki Budżet Obywatelski już po raz siódmy umożliwi mieszkańcom gminy Police przekucie swoich pomysłów i marzeń w rzeczywistość. Od 5 do 19 września 2022 roku prowadzone będą konsultacje społeczne na temat procedury przeprowadzenia budżetu obywatelskiego na rok 2023.

Policki Budżet Obywatelski – milion złotych na pomysły mieszkańców

Na realizację idei, które zostaną wyłonione w ramach Polickiego Budżetu Obywatelskiego władze planują przeznaczyć kwotę 1 mln zł. Zostanie podzielona na część miejską – 800 tys. zł oraz część wiejską – 200 tys. zł.

W bieżącej edycji samorządowcy proponują, aby każdy mieszkaniec otrzymał możliwość dowolnego rozdzielna 5 punktów na projekty dopuszczone do głosowania (np. 5 punktów na jedno zadanie, po 1 punkcie na 5 zadań itp.).

Terminy poszczególnych etapów PBO

Projekty będzie można zgłaszać od 21 listopada do 21 grudnia 2022 roku. Ich weryfikacja potrwa od 22 grudnia 2022 roku do 19 stycznia 2023 roku. Ogłoszenie listy pozytywnie zweryfikowanych projektów planowanie jest z kolei do 20 stycznia 2023 roku, a właściwe głosowanie od 1 do 15 lutego 2023 roku. Ogłoszenie listy zadań rekomendowanych do realizacji odbędzie się z kolei najpóźniej do 22 lutego 2023 roku.

Wszelkie uwagi nt. VII edycji Polickiego Budżetu Obywatelskiego można przesyłać TUTAJ lub złożyć je w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach przy ul. Batorego 3 (pok. 23).

Autor: Infoludek.pl szczecin@infoludek.pl