Do końca sierpnia trwa nabór wniosków do VIII edycji „Zrobione w Szczecinie”. Certyfikat jest przyznawany najbardziej interesującym produktom i usługom z naszego regionu.
Certyfikat „Zrobione w Szczecinie” przyznawany jest od 2018 roku a koordynuje go w imieniu miasta Agencja Rozwoju Metropolii Szczecińskiej. Do tej pory o wyróżnienie to ubiegało się ponad 320 podmiotów, z czego prawie 120 uzyskało możliwość używania znaku w swojej ofercie.
Certyfikat jest przyznawany przez Gminę oryginalnym szczecińskim produktom lub usługom wyróżniającym się wysoką jakością oraz kreującym pozytywny wizerunek miasta – wyjaśnia Tomasz Klek, rzecznik prasowy Agencji Rozwoju Metropolii Szczecińskiej.
Celem marki jest promowanie kreatywnych, gospodarczych i innowacyjnych działań, a także wzmacnianie lokalnej tożsamości i lojalności klientów wobec szczecińskich marek.
Kto może ubiegać się o certyfikat „Zrobione w Szczecinie”?
O przyznanie certyfikatu mogą ubiegać się przedsiębiorcy, instytucje i inne podmioty z Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego, których produkty są obecne na rynku szczecińskim od co najmniej roku przed zgłoszeniem. Oceniane są m.in. innowacyjność, wysoka jakość oraz lokalne dziedzictwo produktów i usług.
Certyfikat ma charakter honorowy i nie wiąże się z gratyfikacjami finansowymi ani ulgami podatkowymi. Przedsiębiorcy zyskują jednak możliwość uczestnictwa w działaniach promocyjnych w Szczecinie oraz prawo do umieszczania logotypu marki w materiałach promocyjnych.
Jak i gdzie składać wnioski?
Nabór wniosków trwa do 31 sierpnia bieżącego roku. Wnioski można składać elektronicznie na adres mailowy: sekretariat@arms-szczecin.eu, przez stronę internetową www.zrobione.szczecin.eu lub osobiście w biurze Agencji Rozwoju Metropolii Szczecińskiej przy ul. Niemierzyńskiej 17A, 71-441 Szczecin (II piętro), w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Marka Zrobione w Szczecinie”. Dodatkowe informacje pod numerem telefonu: 91 333 97 70.
Autor: Infoludek.pl szczecin@infoludek.pl