Jak się okazuje, popularna na zachodzie formuła szybkich randek przydaje się również w biznesie, turystyce i promocji. 24 stycznia w Oslo odbędą się warsztaty TravelMatch, w których jednym z elementów będą szybkie spotkania pomiędzy przedstawicielami branży turystycznej, touroperatorami i marketingowcami. Promować będzie się również Pomorze Zachodnie.
Przedstawiciele Pomorza Zachodniego opowiedzą o dużym potencjale gospodarczym regionu i walorach turystycznych. Będą także zachęcać norweskie firmy z branży turystycznej do tworzenia pakietów wyjazdowych na Pomorze Zachodnie. Przygotowane są również informacje dla potencjalnych inwestorów.
Norwegia jest istotnym miejscem do promowania naszego regionu. Niewątpliwym atutem w ujęciu inwestycyjnym i turystycznym jest położenie województwa zachodniopomorskiego oraz dostępność komunikacyjna: bezpośrednie połączenia lotnicze (z Oslo, Bergen i Stavanger) oraz możliwość dotarcia promem.
Turyści przybywający ze Skandynawii stanowią jedną z głównych sił pośród zagranicznych turystów odwiedzających Pomorze Zachodnie. Dlatego też pracownicy Wydziału Turystyki i Gospodarki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego obecni są na wszystkich najważniejszych imprezach targowych o profilu turystycznym, które organizowane są w Danii, Norwegii i Szwecji. Według badań zleconych przez województwo, przeprowadzonych na wielkich bazach danych tzw. BIG DATA, w 2017 roku na Pomorzu Zachodnim odpoczywało prawie pół miliona obywateli tych krajów.
Źródło:WZP