Zobacz, jak Netto zmieniło się dla klientów i pracowników!

Czy jest osoba, która mieszka w Szczecinie i nie zna sieci sklepów Netto? Chyba nie. Żółto-czarne barwy i charakterystyczny terier szkocki w stolicy Pomorza Zachodniego obecni są już od 25 lat. To właśnie Szczecin jest polską kolebką marki. Pierwszy sklep Netto powstał bowiem w Dąbiu, przy ul. Emilii Gierczak w 1995 roku. Obecnie w mieście jest ich już 21.

Dla tysięcy szczecinian sklepy Netto są ulubionym miejscem codziennych zakupów. W ciągu ćwierć wieku Netto wielokrotnie wprowadzało mniejsze i większe zmiany zarówno w wyglądzie placówek, jak i w asortymencie. Tym zmianom zawsze przyświecał jeden cel – stworzyć sklep będący jak najlepszym miejscem zakupów dla klientów oraz przyjaznym miejscem pracy dla osób zatrudnionych. Wielu pracowników jest związanych z firmą od ponad 10 czy nawet 20 lat. Są też tacy, którzy pamiętają, jak wyglądał dzień otwarcia pierwszego sklepu.

W Netto zależy nam na ludziach, dlatego dbamy o komfort i potrzeby klientów, chcemy aby każdy znalazł tu coś dla siebie. Równie ważni są dla nas pracownicy, dlatego na co dzień robimy wszystko, by zapewnić im jak najlepsze warunki i atmosferę pracy – mówi Roman Borecki, dyrektor HR.

Od 2018 roku sieć handlowa Netto wdraża nowy model sklepów, będący odpowiedzią na oczekiwania klientów, jak i trendy rynkowe. Netto 3.0 jest również odzwierciedleniem nowej strategii marki. Jej najważniejsze założenia to: prostota, skandynawski charakter, korzyść oraz śmiałość. Takie sklepy klienci mogą odwiedzić w Szczecinie w Outlet Parku oraz przy ul. Metalowej. Odmieniony wygląd oraz estetyczne i przestronne wnętrza zwiększają wygodę robienia zakupów. W niedalekiej przyszłości sieć planuje odnowić każdy ze swoich punktów, również te najstarsze, przebudowując je w taki sposób, aby nawiązywały do założeń nowego modelu.

Warto zaznaczyć, że Netto na szczecińskim rynku to nie tylko sklepy. W Motańcu, pomiędzy Szczecinem a Stargardem, mieści się serce organizacji – siedziba główna wraz z centralnym magazynem firmy. To właśnie tu współpracują ze sobą dziesiątki osób zapewniających codzienne sprawne funkcjonowanie firmy, dbających o jej rozwój, jakość produktów, wygląd sklepów oraz o wszelkie sprawy pracowników.

Netto nieustannie się rozwija. W ubiegłym roku na polskim rynku przybyło 12 nowych sklepów, w tym roku powstaną kolejne. – Potrzebujemy coraz więcej ambitnych ludzi, gotowych dołączyć do naszego zespołu, pragnących się rozwijać, dzielić pomysłami i razem z nami dalej budować markę Netto – mówi Roman Borecki. – Naszym pracownikom oferujemy szereg benefitów, jak: korzystne ubezpieczenia grupowe, programy z nagrodami, imprezy integracyjne, rodzinne zniżki na zakupy w Netto, a przed świętami: karty zakupowe Sodexo, a także paczki i zabawy dla dzieci i wiele innych. Pracownicy administracji w Motańcu mogą liczyć dodatkowo na dofinansowanie obiadów w kantynie, nauki języka angielskiego czy refundację kosztów dojazdów busem pracowniczym, kursującym codziennie do Motańca ze Szczecina i Stargardu.

Na stronie www.netto.pl w zakładce „Kariera” można znaleźć więcej informacji o pracy w Netto, razem z aktualnymi ofertami. Aby aplikować na wybrane stanowisko wystarczy wybrać interesujące ogłoszenie, założyć konto i wysłać CV.

 Aplikuj na  www.netto.pl/kariera/oferty-pracy

Artykuł sponsorowany

Autor: Infoludek.pl reklama@infoludek.pl