Urząd Miasta Szczecin poinformował o uruchomieniu kampanii wizerunkowej, która ma prezentować miasto w nieszablonowy sposób.
Szczecin to wyjątkowe miasto, otoczone wodą i pełne zielonych miejsc. Jego urok można odkrywać spacerując wzdłuż pięknych alejek i rozkoszując się widokiem wspaniałych zabytków. Odpoczynek od zgiełku zapewni nam wizyta na pachnących czekoladą bulwarach nadodrzańskich lub w jednym z wielu parków. Szczecin to miasto, które warto odkrywać każdego dnia na nowo.
Te i wiele innych walorów naszego miasta zostanie uwypuklonych w nowej kampanii wizerunkowej „Pomyśl Szczecin”, której głównym celem jest zachęcenie turystów do odwiedzenia stolicy Pomorza Zachodniego.
Wielkoformatowa odsłona kampanii pojawi się w największych miastach w Polsce: Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku i oczywiście w Szczecinie. Będzie też wersja internetowa, która będzie promować serwis www.szczecin.love, ukazujący Szczecin oczami mieszkańców.
Autor: KR szczecin@infoludek.pl