„Pomyśl: Szczecin”. Rusza nowa kampania wizerunkowa miasta

09:23
Pomyśl: Szczecin
Fot. Urząd Miasta Szczecin

Urząd Miasta Szczecin poinformował o uruchomieniu kampanii wizerunkowej, która ma prezentować miasto w nieszablonowy sposób.

Szczecin to wyjątkowe miasto, otoczone wodą i pełne zielonych miejsc. Jego urok można odkrywać spacerując wzdłuż pięknych alejek i rozkoszując się widokiem wspaniałych zabytków. Odpoczynek od zgiełku zapewni nam wizyta na pachnących czekoladą bulwarach nadodrzańskich lub w jednym z wielu parków. Szczecin to miasto, które warto odkrywać każdego dnia na nowo.

Te i wiele innych walorów naszego miasta zostanie uwypuklonych w nowej kampanii wizerunkowej „Pomyśl Szczecin”, której głównym celem jest zachęcenie turystów do odwiedzenia stolicy Pomorza Zachodniego.

Wielkoformatowa odsłona kampanii pojawi się w największych miastach w Polsce: Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku i oczywiście w Szczecinie. Będzie też wersja internetowa, która będzie promować serwis www.szczecin.love, ukazujący Szczecin oczami mieszkańców.

Autor: KR szczecin@infoludek.pl