Wizyty w Urzędzie Miejskim możliwe są tylko po wcześniejszym umówieniu terminu. Tymczasem nawet 600 osób tygodniowo nie przychodzi na umówioną wizytę do magistratu. Odwołanie wizyty w przypadku rezygnacji z niej umożliwiłoby wcześniejsze załatwienie sprawy innym mieszkańcom.
W związku z pandemią wizyta w Urzędzie Miasta możliwa jest wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się. Z obserwacji BOI jednoznacznie wynika, że ok. 15-20% interesantów nie korzysta z zarezerwowanego terminu. Dziennie to nawet 120 osób, tygodniowo 600, a miesięcznie prawie 2500.
W związku z powyższym miasto apeluje do mieszkańców, którzy mimo wcześniejszej rezerwacji nie zamierzają jednak przychodzić do magistratu, o odwoływanie wizyt. Można to zrobić na dwa sposoby:
1. Na stronie www.eurzad.szczecin.pl w panelu „zarezerwuj wizytę” należy wejść w „odwołanie wizyty” następnie wpisać nr PESEL i wówczas system umożliwi odwołanie wizyty.
2. Wysłać e-maila na adres odwolajwizyte@um.szczecin.pl i wpisać w treści lub tytule: imię i nazwisko, datę oraz godzinę wizyty i kategorię sprawy.
Pamiętajmy, że dzięki odwołaniu wizyty termin „uwolni się” i będzie dostępny dla innej osoby.
Źródło: UM Szczecin