Praca w najlepszym biurze z widokiem na przyszłość

Firma CSP Customer Services Polska powiększa właśnie swoje nowe biuro w szczecińskim Posejdonie. Czego możemy się tam spodziewać? I czy nowoczesne wnętrza to jedyna zaleta tej firmy?

Co w dzisiejszych czasach wpływa na wybór pracodawcy?

Atrakcyjne zarobki? Renoma? Stabilizacja? Benefity? Elastyczne godziny pracy? A może centralna lokalizacja i atmosfera panująca w biurze?

Z pewnością każdy z tych punktów jest ważny. Czy to możliwe, że to wszystko znajdziemy w jednej firmie? Tak jest w tym przypadku!

Firma CSP Customer Services Polska istnieje na szczecińskim rynku pracy od 14 lat i zatrudnia blisko 400 pracowników. Główną osią jej działalności są usługi outscourcingowe świadczone w języku niemieckim. CSP ma aktualnie dwie siedziby w Szczecinie. Jedno biuro mieści się w Storrady Park Offices, a drugie, nowe – w Posejdonie (właśnie zakończyło się jego urządzanie). Posejdon jest obecnie najnowocześniejszym obiektem biurowym w naszym mieście. Jedenastokondygnacyjny budynek o powierzchni użytkowej bliskiej 50 000 m2 szczyci się nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie energooszczędności i redukcji emisji CO2 do atmosfery. Firma CSP zajęła w nim 5. piętro, a więc w sumie 1400 m2.

CSP Customer Services Polska Szczecin praca

No dobrze, ale ostatecznie biuro jest tylko biurem, czym różni się praca w firmie CSP od pracy w każdej innej firmie? Rozmawiamy o tym z pracownikami CSP – Anią, specjalistką ds. obsługi klienta oraz Zuzą, trenerem wewnętrznym.

Aniu, jak zaczęła się Twoja przygoda z CSP?

O firmie CSP dowiedziałam się od mojego kolegi, z którym studiowałam popołudniowo Germanistykę. Rozpoczynał on wówczas pracę przy nowym projekcie wideoweryfikacji, budzącym bardzo duże zainteresowanie. W związku z jego pozytywnymi doświadczeniami ja również zdecydowałam się na złożenie aplikacji. I od tego momentu mijają właśnie dwa lata. Od początku mojego zatrudnienia w firmie miałam okazję pracować przy trzech różnych projektach. Pierwszym był oczywiście projekt wideoweryfikacji, a więc zdalnej identyfikacji klienta za pomocą połączenia typu skype. Kolejnym wyzwaniem był projekt z branży logistycznej. Moim zadaniem było rozpatrywanie reklamacji klienta i poszukiwanie zaginionych na całym świecie przesyłek. Oczywiście wszystko online, z pomocą nowoczesnych systemów. Obecnie pracuję przy projekcie o tematyce technicznej. W mojej codziennej pracy kontaktuję się telefonicznie z klientami z Niemiec i pomagam im rozwiązać problemy związane z zakupionymi przez nich pakietami na telewizję czy internet.

CSP Customer Services Polska Szczecin praca

Czym różni się praca w firmie CSP od pracy w innej firmie?

Z perspektywy czasu dostrzegam, że dzięki mojej decyzji dołączyłam do firmy nastawionej na rozwój swój i swoich pracowników, dającej możliwość awansów zarówno pionowych, jak i poziomych, czego sama jestem przykładem. Jest to firma zarządzana przez kadrę ludzi, którym zależy na pozyskiwaniu nowych projektów, zapewniających pracę w moim ukochanym, pachnącym czekoladą Szczecinie, gdzie co prawda morza nie ma… ale jest wiele możliwości! Pracując w CSP próbuję swoich sił na różnych polach, a do tego jestem częścią fantastycznego zespołu ludzi, od których na co dzień mogę się uczyć, a przede wszystkim liczyć na ich pomoc oraz wsparcie. Mam stały kontakt z niemieckim, co daje mi możliwość ciągłego poszerzania swoich kompetencji językowych, a od niedawna pracuję w pięknym, nowoczesnym biurze w Posejdonie. Cenię sobie w nim przestrzeń, dużą ilość naturalnego światła oraz ogromną ścianę zieleni w patio – kojący widok z okien naszego biura.

CSP Customer Services Polska Szczecin praca

Zuza, co Tobie daje praca w CSP?

CSP daje mi z jednej strony stabilizację zawodową i finansową, z drugiej dynamiczne środowisko pełne wyzwań i przestrzeni na rozwój. Jako trenerka i specjalistka ds. jakości rozwijam się poprzez nowe zadania związane ze stałą rozbudową zespołu, ale przede wszystkim rozwijam naszych pracowników, pod względem ich umiejętności komunikacyjnych i procesowych. Bo CSP to przede wszystkim ludzie. Dobrze móc tak po prostu pogadać z kimś w kuchni jedząc obiad albo napić się razem dobrej kawy i pożartować. Ludzie mają całą masę fantastycznych zainteresowań, umiejętności i historii do opowiedzenia, a nasze nowe biuro w Posejdonie bardzo temu sprzyja. Do dyspozycji oprócz dwóch przestronnych kuchni mamy miejsca relaksu wyposażone w wygodne fotele i piękne tarasy ze wspaniałym widokiem na nasze miasto. W przerwie możemy naładować baterie wystawiając buzię do słońca lub zagrać partyjkę minigolfa. Ważnym udogodnieniem w CSP jest dla mnie możliwość pracy zdalnej, co w obecnych czasach daje poczucie bezpieczeństwa.

Czy CSP jest typową korporacją?

O korporacjach krąży wiele legend i niezłych żartów. Długi czas broniłam się przed outsourcingiem myśląc, że zmienię się w „korpoludka”. Z moich doświadczeń wynika jednak, że wszystko zależy od wartości firmy i przełożonego. Osobiście lubię pracować według jasnych zasad („procedury”), wspólnie z szefem wyznaczać realne terminy realizacji zadań („deadline’y”) i wiedzieć, co do kogo należy. Zadałam sobie ostatnio pytanie, jak można podsumować CSP w prosty sposób i doszłam do trzech słów: Odpowiedzialność – Komunikacja – Szacunek. Brzmi może górnolotnie, ale bez tego niczego się nie zbuduje, nawet z tak pięknym biurem jak nasze.

Jeśli zainteresował Cię powyższy artykuł, sprawdź aktualne oferty pracy na stronie www.cs-polska.com lub zadzwoń pod numer 789 185 088.

 Artykuł sponsorowany

Autor: Infoludek.pl reklama@infoludek.pl