„Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” – zgłoś swoją ofertę

7 lutego br. rozpoczyna się przyjmowanie ofert udziału w drugiej edycji akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”.

W ubiegłorocznej, pilotażowej, przeprowadzonej przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, wzięło udział prawie 400 partnerów z całego kraju, między innymi restauratorzy, hotelarze, gestorzy atrakcji turystycznych, którzy przygotowali ofertę usług w obniżonych cenach. Skorzystało z niej ponad 60 tysięcy Polaków. W tym roku pierwszy weekend niższych cen przypada od 31 marca do 2 kwietnia.

Taniej. Co u kogo?

Marketingowy sposób promocji ofert handlowych poprzez rabaty cenowe w ograniczonym czasie i wybranym asortymencie, sprawdza się we wszystkich sektorach. Pomysł wypalił również w odniesieniu do propozycji z zakresu usług turystycznych. Pierwsza, w praktyce z powodzeniem, wprowadziła go w życie Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna w 2008 roku. Za jej przykładem poszło wielu naśladowców – miasta i regiony. Ministerstwo Sportu i Turystyki spopularyzowało akcję na poziomie ogólnopolskim. Zachęca w ten sposób przedsiębiorców związanych z branżą turystyczną i gestorów atrakcji turystycznych do prezentowania swoich ofert, a rodaków, turystów indywidualnych, do korzystania z atrakcji i usług turystycznych, również poza głównym sezonem wakacyjnym. Założenie jest proste. Klienci, którzy w określonych dniach wybiorą się na przykład do restauracji, muzeów, parków rozrywki, czy też zechcą zatrzymać się w hotelu, mogą liczyć na zniżki, nawet 50%, w stosunku do wysokości standardowego cennika obowiązującego każdego innego dnia. Przed podjęciem szczegółowych planów weekendowych, można upewnić się, które obiekty proponują usługi w tańszych cenach. Lista opublikowana będzie na stronach witryny „Polska zobacz więcej”.

Korzyści przewyższają koszty

Jak wynika z doświadczeń przeprowadzonych akcji promocyjnych, indywidualni nabywcy usług turystycznych w weekendy za pół ceny, zachęceni rodzajem oferty, kupują je częściej, już jako regularni klienci. Decydują się na wyjazdy wypoczynkowe poza sezonem, wybierając się z reguły w okolice nieodległe od miejsca zamieszkania. Bezsporną korzyść odnosi branża turystyczna. Wpływy finansowe podczas promocyjnego weekendu niższych cen nie muszą być mniejsze, ponieważ w te dni rosną obroty. Koszt udziału w akcji promocyjnej nie jest więc wysoki, zaś efekty skonsolidowanej, ogólnokrajowej kampanii koordynowanej przez Polską Organizację Turystyczną przy współudziale regionalnych organizacji turystycznych, wielokrotnie przewyższają skutecznością działania marketingowe podejmowane przez przedsiębiorców we własnym zakresie.

Krok po kroku

Poniżej zamieszczamy czynności konieczne do wykonania w staraniach o stanie się Partnerem Akcji.

Krok 1. Zapoznaj się z regulaminem dostępnym na stronie www.polskazobaczwiecej.pl

Krok 2. Przygotuj zakładkę na swojej stronie internetowej, w której zawarta będzie oferta promocyjna, dedykowana Akcji. WAŻNE! Do 15 marca zakładka z ofertą promocyjną musi być gotowa do weryfikacji pod względem merytorycznym przez Organizatora, lecz nie może być widoczna (opublikowana) na Państwa stronie internetowej.

Krok 3. Przygotuj swoje logo oraz 4 zdjęcia obiektu (2 zewnątrz, 2 wewnątrz), mające odpowiednią wielkość:

  • logo – szerokość 250 px (plik nie większy niż 100 kB)
  • zdjęcie – szerokość 720 px (plik w formacie JPG nie większy niż 1 MB)

Krok 4. Wypełnij formularz dostępny na stronie www.polskazobaczwiecej.pl. Masz na to czas od 7 do 28 lutego.

Krok 5. Czekaj na e-mail z informacją o wyniku weryfikacji zgłoszenia.

Krok 6. W przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji (zakwalifikowaniu jako Partnera), prosimy o uruchomienie zakładki z ofertą promocyjną w trybie publicznym w dn. 15 marca, o godz. 9:00.

Źródło: Urząd Miasta Kołobrzeg