Od 5 września br. załatwienie sprawy w magistracie ma być łatwiejsze, dzięki uruchomieniu stanowisk do telefonicznej obsługi interesantów.
Z komunikatu prasowego przesłanego przez Centrum Informacji Miasta wynika, że telefoniczną obsługą interesantów będzie zajmować się sześciu konsultantów wspieranych przez specjalistów z merytorycznych wydziałów Urzędu Miasta.
Celem uruchomienia „call center” (Telefonicznego Centrum Informacji Mieszkańców) było umożliwienie mieszkańcom uzyskania niezbędnych informacji pod jednym numerem telefonu: 91 42 45 000. Jeśli jednak okaże się, że sprawa jest zbyt skomplikowana, to interesant zostanie połączony z odpowiednim specjalistą, który udzieli mu pomocy.
W przesłanym przez magistrat komunikacie jest mowa o tym, że interesanci uzyskają pomoc w wypełnieniu dokumentów oraz kompleksową informację o:
– usługach świadczonych przez Urząd,
– sposobie załatwiania spraw i czasie ich realizacji,
– wymaganych dokumentach,
– wysokości ewentualnych opłat, sposobie i miejscu ich uiszczenia,
– statusie realizowanej sprawy.
Z Telefonicznego Centrum Informacji Mieszkańców będzie można korzystać w godzinach pracy Biura Obsługi Interesantów (w poniedziałki od 7.30 do 18.00 oraz od wtorku do piątku w godzinach 7.30 – 16.00).
Autor: Infoludek.pl szczecin@infoludek.pl