Rusza Światowy Tydzień Przedsiębiorczości

11:41
Fot. Technopark Pomerania

Prawie 50 bezpłatnych szkoleń, warsztatów i indywidualnych spotkań z zakresu przedsiębiorczości odbędzie się w dniach 14-20 listopada br. w Szczecinie i regionie.

Tematyka wydarzeń dotyczyć będzie m.in. zakładania i rozwijania własnej firmy, zarządzania przedsiębiorstwem, budowania marki, prowadzenia rozmów biznesowych czy skutecznego marketingu. Wszystkie spotkania odbywać się będą w dniach 14-20 listopada.

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości (Global Entrepreneurship Week) to największe na świecie święto przedsiębiorczości organizowane od 2008 roku – obecnie w 150 krajach. W tym roku wydarzenia w ramach ŚTP odbywać się będą pod hasłem „Przedsiębiorczość jest dobra”.

To tydzień, podczas którego współpracujący z nami i naszymi partnerami eksperci, działający w różnych dziedzinach biznesu – także w dziedzinie nowoczesnych technologii – nieodpłatnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Do udziału w wydarzeniach zapraszamy wszystkich przedsiębiorców oraz osoby poszukujące nowych sposobów na rozwój firmy – mówi Katarzyna Witkowska z Technoparku Pomerania.

Wszystkie wydarzenia odbywać się będą w dniach 14-20 listopada. Ich tematyka dotyczyć będzie najróżniejszych aspektów związanych z prowadzeniem biznesu – od zakładania firmy, przez pozyskiwanie finansowania i zarządzanie przedsiębiorstwem, po techniki negocjacyjne. Skutecznego prowadzenia rozmów i wykrywania kłamstw – umiejętności przydatnych w analizie biznesowej, kierowaniu projektami, zarządzaniu zespołami oraz w sprzedaży i negocjacjach –  będzie można nauczyć się od Piotra Sudnika, byłego oficera Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Kandydaci na przedsiębiorców będą mogli zapoznać się również z różnorodnymi metodami tworzenia produktów i usług, m.in. z metodologią Design Thinking – Uczestnicy warsztatów dowiedzą się, w jaki sposób projektować nowe produkty i usługi, lub unowocześniać już istniejące, aby jak najlepiej dostosować je do potrzeb użytkowników. Będziemy w praktyce wykorzystywać metodologię bezpośrednio angażującą odbiorcę w proces tworzenia biznesowych rozwiązań – wyjaśnia Paweł Żebrowski z Regionalnego Centrum Innowacji i Transferu Technologii ZUT.

Poruszana będzie również tematyka związana z promowaniem produktów i usług, ich skuteczną sprzedażą, budowaniem wizerunku firmy oraz e-marketingiem. Podczas jednego ze spotkań w Technoparku Pomerania prelegentami będą: Barbara Stawarz – specjalistka z zakresu e-marketingu i komunikacji internetowej, autorka bestsellerowych książek o content marketingu, która współpracowała m.in. z Allegro, ING Bankiem Śląskim czy Hestią – oraz znany mówca i trener Kamil Kozieł, założyciel IT School oraz Prezart, a także współwłaściciel Stand-up Polska.

W programie ŚTP znalazło się łącznie prawie 50 wydarzeń, których organizatorami są uczelnie i organizacje studenckie, instytucje wspierające biznes, organizacje branżowe oraz prywatne firmy.

Program wydarzeń dostępny jest na stronie www.gew.szczecin.pl.

Źródło: Technopark Pomerania