Marka „Zrobione w Szczecinie” ma już swoje logo

08:15

Konkurs na logo marki „Zrobione w Szczecinie” został rozstrzygnięty. Zwycięski projekt stworzyła Pani Aleksandra Szwajda.

Konkurs na zaprojektowanie logo marki Zrobione w Szczecinie został ogłoszony w grudniu ubiegłego roku i skierowany był do studentów Katedry Grafiki Projektowej na Wydziale Sztuk Wizualnych w Akademii Sztuki w Szczecinie. Łącznie do konkursu wpłynęły 32 prace, które zostały ocenione m.in. pod względem oryginalności i właściwości promocyjnych, łatwości zapamiętywania i rozpoznawania znaku. W wyniku głosowania komisji konkursowej wybrany został projekt przygotowany przez Panią Aleksandrę Szwajdę.

Wybrane logo charakteryzuje się wysokim poziomem artystycznym spełniającym jednocześnie rolę marketingową oraz informacyjną.

W wyniku postępowania konkursowego autorce zwycięskiej pracy została przyznana nagroda w wysokości 2000 zł. Dodatkowo laureatka otrzyma zlecenie na przygotowywanie projektu podstawowej księgi znaku o wartości 2000 zł netto.

O marce „Zrobione w Szczecinie”

Marka  „Zrobione w Szczecinie” przyznawana będzie oryginalnym szczecińskim produktom bądź usługom, które wyróżniają się najwyższą jakością i kreują  pozytywny wizerunek miasta Szczecin. Marka ma na celu promowanie postaw  gospodarczych i kreatywnych w mieście, kreowanie pozytywnego wyobrażenia o mieście i wzmacnianie szczecińskiej tożsamości oraz patriotyzmu lokalnego. Realizacja projektu „Zrobione w Szczecinie” jest jednym z elementów Drugiego Porozumienia Programowego dla Szczecina.

Organizatorami konkursu są Urząd Miasta Szczecin oraz Akademia Sztuki w Szczecinie.

Źródło: Urząd Miasta Szczecin